سفر به تایلند با هواپیمای دو طبقه A380

سفر به تایلند با هواپیمای دو طبقه A380
1403/05/24

سفر به تایلند با هواپیمای دو طبقه A380

شرکت هواپیمایی اتحاد ایرویز به تازگی اعلام کرده است که از اول فوریه ۲۰۲۵ میلادی، پروازهای خود به مقصد سنگاپور را با استفاده از هواپیمای دو طبقه و پیشرفته A380 آغاز خواهد کرد. این هواپیما با ظرفیت بالای خود، تجربه‌ای لوکس و راحت را به مسافران ارائه می‌دهد. همچنین، از تاریخ ۲۷ اکتبر ۲۰۲۴ میلادی، تعداد پروازهای این شرکت به تایلند به طور قابل‌توجهی افزایش خواهد یافت. تعداد پروازها از ۳۵ پرواز در هفته به ۴۱ پرواز در هفته ارتقا می‌یابد، که شامل ۲۱ پرواز به بانکوک و ۲۰ پرواز به پوکت خواهد بود.

هواپیمایی اتحاد، با این تصمیم جدید، سنگاپور را به عنوان چهارمین مقصد جهانی خود برای ارائه خدمات با هواپیمای دو طبقه A380 اضافه می‌کند. پیش از این، لندن، نیویورک و پاریس شاهد این خدمات ویژه بوده‌اند. A380، که به عنوان بزرگ‌ترین هواپیمای مسافربری جهان شناخته می‌شود، ظرفیت جابه‌جایی ۸۵۳ مسافر را دارد و به خاطر امکانات لوکس و فضای گسترده‌اش، محبوبیت ویژه‌ای در بین مسافران پیدا کرده است.

این اقدام نشان‌دهنده تعهد هواپیمایی اتحاد به گسترش خدمات خود و ارائه تجربه‌های پروازی برتر به مسافران است. مسافرانی که قصد سفر به سنگاپور و تایلند را دارند، اکنون می‌توانند از این فرصت استفاده کرده و تجربه‌ای بی‌نظیر از سفر با هواپیمای دو طبقه A380 داشته باشند. این هواپیما به خاطر طراحی پیشرفته و امکانات رفاهی فوق‌العاده، استانداردهای جدیدی را در صنعت هوانوردی ایجاد کرده است.

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در میان بگذارید

اینجا دیده می شوید!

با ثبت نظر، انتقادات و پیشنهادات خود، در انتخاب دیگران سهیم باشید
منو
بستن

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS