هدف دولت مالدیو

هدف دولت مالدیو
1403/05/24

هدف دولت مالدیو

دولت مالدیو در نظر دارد تا سال ۲۰۲۶ میلادی، تعداد گردشگران ورودی به این کشور را به ۳ میلیون نفر افزایش دهد. ابراهیم فیصل، وزیر گردشگری مالدیو، با اعلام این خبر تأکید کرد که گردشگری همچنان بزرگترین منبع درآمد اقتصادی این کشور باقی می‌ماند و نقش حیاتی در توسعه اقتصادی مالدیو ایفا می‌کند.

به گزارش «رسانه قطبنما»، وزیر گردشگری مالدیو اشاره کرد که تکمیل ترمینال مسافربری جدید فرودگاه بین‌المللی ولانا (VIA) به‌عنوان یک عامل کلیدی در دستیابی به این هدف خواهد بود. او همچنین اعلام کرد که دولت مالدیو قصد دارد در بازارهای هند و چین سرمایه‌گذاری ویژه‌ای انجام دهد تا ۵۰۰ هزار گردشگر از هر یک از این کشورها جذب کند.

در سال ۲۰۲۴ میلادی، با وجود افزایش تعداد گردشگران، مالدیو کاهش درآمد کلی گردشگری را تجربه کرده است. در نیمه اول این سال، ۱.۳ میلیون گردشگر به این کشور سفر کرده‌اند و دولت در تلاش است تا این رقم را تا پایان سال به ۲ میلیون نفر برساند.

مالدیو یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری جهان به شمار می‌رود و به دلیل داشتن جزایر لوکس و اختصاصی، مورد توجه گردشگران از سراسر جهان قرار دارد. از نکات مهم برای مسافران ایرانی این است که برای سفر به مالدیو نیازی به دریافت ویزا پیش از سفر ندارند. ایرانیان می‌توانند با دریافت ویزای فرودگاهی در بدو ورود به این کشور، تا ۳۰ روز در مالدیو اقامت کنند و از زیبایی‌های این مقصد دیدنی لذت ببرند.

این برنامه‌های توسعه‌ای و تلاش‌های مالدیو در زمینه گردشگری، نشان‌دهنده تعهد این کشور به افزایش جذب گردشگر و ارتقاء جایگاه خود به‌عنوان یکی از مقاصد برتر جهان است

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در میان بگذارید

اینجا دیده می شوید!

با ثبت نظر، انتقادات و پیشنهادات خود، در انتخاب دیگران سهیم باشید
منو
بستن

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS